2013. május 19., vasárnap

:)

'A' magasles.:))
Sziia mindenkii.^^
Tudom nem volt egy poszt sem az utóbbi napokban de se időm se energiám. :cc
De most írook.;))
Tegnap/szombaton/ itt volt uncsiim Domci kicsit hiperaktív de mégis imádom a hülye fejéét. :DD elvoltunk sétálni és találtunk egy nagyon szimpatikus vadászlest meg persze mentünk minden felé amerre tetszett kint varsány és gyirót határában.Láttunk sok állatot is.^^


Nem mostani kép még nyáári.:) de 3-ann.:))
én pingáltam kii.^^ tiszta menőőlet. :DDD
Ma is hasonlóan örült napom délutánom volt. :3 Amint megjöttem Láziból átmentem Reginához ahol gyitva a ház de sehol senki felhívtam Regit és mondja hogy kint vannak a hegynél jó lementem én is..:D Domival kint voltak sétálni és csatlakoztam én is.:)) mi ha hárman összeszabadulunk júúúúúúúúúúúúúj. :D hát igen le se tagadhatom hogy ők a legjobb barátaiim.^^
Láttam már több bloggerina kitette az ask.fm-ét
itt az egyém ha szeretnétek megtudni valamit még rólam írjatok vagy ha valami téma ötletetek van azt i szívesen veszem.:))ask.fm/judit114 :))
Puszillak titeket. :* ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése